Τανζανία-Ζανζιβάρη:Ταξίδι εμπειρία ζωής!!

2018-01-08

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Dar es Salaam στις 05:30 όπως ανέφερα παραπάνω βγάλαμε την Visa μια διαδικασία που κράτησε περίπου μισή ώρα και στη συνέχεια πήγαμε για την πτήση που είχαμε κλείσει με Fastjet.Αναζητώ την πτήση στην οθόνη των αναχωρήσεων όμως δεν την βλέπω και τότε απευθύνομαι στις πληροφορίες όπου ο υπεύθυνος της εταιρείας μου λέει ότι η πτήση ακυρώθηκε! Παθαίνω μερικά εγκεφαλικά όταν μου λέει ότι η επόμενη διαθέσιμη είναι για αύριο!!Αρχίζω να τρελαίνομαι ώσπου μου λέει ότι μπορεί να μας βάλει σε πτήση της Precision air στις 15:30 κάτι που σήμαινε ότι θα χάναμε την εκδρομή στους καταρράκτες που είχαμε σχεδιάσει,και αναμονή 8 ώρες!!

Δέχτηκα αφού δεν είχα άλλη επιλογή και μετά από 10 λεπτά βλέπω να ανοίγει το check in για μια πτήση προς Αρούσα!Εκεί για καλή μου τύχη, μου έρχεται η ιδέα να τους πω να μας βάλουν σε αυτή την πτήση που μας βόλευε κιόλας αφού το ξενοδοχείο μας ήταν εκεί.Έτσι και έγινε και όχι μόνο προσγειωθήκαμε πιο κοντά αλλά φύγαμε και νωρίτερα από την προκαθορισμένη πτήση το κόστος της οποίας ήταν 31 ευρώ και εννοείται δεν πληρώσαμε τίποτα παραπάνω!Το αεροδρόμιο της Αρούσα είναι μικρό όπως και τα αεροπλάνο που κάναμε την πτήση.

Είχα επικοινωνήσει με τον Sariko ότι θα φτάναμε Αρούσα όπου και μας περίμενε ο αδερφός του Seth για να πάμε την εκδρομή στους καταρράκτες στο βουνό Meru (κόστος 25$ άτομο) και μετά στο ξενοδοχείο.

Το μέρος όπου βρίσκεται η είσοδος για την πεζοπορία προς τους καταρράκτες ήταν πανέμορφο με πυκνή βλάστηση και είχαμε ενθουσιαστεί.

Την διαδρομή μας στους καταρράκτες ακολούθησαν 4 μικρά παιδιά που βρίσκονται καθημερινά εκεί βοηθώντας του επισκέπτες και ελπίζοντας σε ένα φιλοδώρημα.Η παρέα μαζί τους ήταν διασκεδαστική και συνάμα μας εντυπωσίασε η ευγένεια τους και τα άπταιστα αγγλικά τους.

Η διαδρομή ήταν μέσα στο χαμόγελο με τα παιδιά και ενώ είχαμε κάνει μεγάλο ταξίδι ξεχάσαμε την κούραση στο λεπτό.Χρειάστηκε να περπατήσουμε περίπου μισή ώρα για να φτάσουμε στον καταρράκτη όμως το θέαμα αλλά και το μέρος μας αποζημίωσε.

Φύγαμε από εκεί απόλυτα ευχαριστημένοι και πήγαμε για φαγητό μαζί τον Seth όπου ήταν μέσα στην τιμή.
Εκεί αλλάξαμε χρήματα σε ένα ανταλλακτήριο με ισοτιμία 1€=2.570 Σελίνια Τανζανίας.Έπειτα πήγαμε σε μια αγορά των Μασάι εκεί στην πόλη για να ψωνίσουμε αναμνηστικά.Οι τιμές που βρήκαμε εκεί αλλά και γενικά δεν ήταν αυτό που περιμέναμε...δηλαδή ακριβά για τα δεδομένα της χώρας.Για παράδειγμα ένα μαγνητάκι μαζί με ένα ζευγάρι σκουλαρίκια τα πήραμε 15.000 σελίνια δηλαδή 6 ευρώ,και μάλιστα κάνοντας πολύ παζάρι!

Τέλος πήγαμε στο ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει το Sinzia Villas,για ένα βράδυ με πρωινό με 27 δολάρια μέσω Booking.
Πέσαμε για ύπνο για να ξεκουραστούμε και το απόγευμα το περάσαμε χαλαρά έχοντας μεγάλη αγωνία για την αυριανή μέρα που θα ξεκινούσε το Σαφάρι.Εδώ να πω ότι τα χρήματα τα δώσαμε εκείνη τη μέρα στον αδερφό του Sariko χωρίς να έχουμε προπληρώσει τίποτα.
Το πρωί στις 07:30 σηκωθήκαμε για να φάμε πρωινό και στις 08:00 είχε έρθει το jeep μας για να ξεκινήσουμε.

Εδώ να πω ότι το Σαφάρι μας το οργανώσαμε με τον Sariko Matari όπου είχα διαβάσει τα καλύτερα και όντως εξελίχθηκε εξαιρετική επιλογή.Το e'mail του για όσους θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί του είναι sarikom@hotmail.com ,πείτε του ότι βρήκατε την πληροφορία από εμένα TravelSIF,για να σας κάνει καλύτερη τιμή!

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.