Τανζανία-Ζανζιβάρη:Ταξίδι εμπειρία ζωής!!

2018-01-09

Η Ζανζιβάρη είναι ημιαυτόνομη περιοχή της Τανζανίας και αποτελείται από τα νησιά Ουνγκούτζα(το κύριο νησί που βρισκόμασταν το οποίο ανεπίσημα αποκαλούν όλοι Ζανζιβάρη)και το νησί Bemba.Υπήρξε ανεξάρτητο κράτος και το 1964 ενώθηκε με την Τανγκανίκα δημιουργόντας έτσι το κράτος της Τανζανίας.

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Ζανζιβάρη με πτήση της Flight link που είχαμε κλείσει διαδικτυακά μέσω του Air Viva με κόστος 40€ και ήταν εμπειρία ζωής αφού η πτήση έγινε με ένα αεροσκάφος που χωρούσε μόλις 12 άτομα και καθόμασταν ακριβώς πίσω από το πιλοτήριο!!

Να αναφέρω ότι μας έκανε τρομερή εντύπωση ότι στο αεροδρόμιο του Dar es Salaam υπάρχουν δύο Terminal τα οποία δεν συνδέονται με κάποιο λεωφορείο.Θα σας πλησιάσουν πολλοί οδηγοί ταξί που θα σας πουν ότι είναι πολύ μακριά 3 χλμ και είναι επικίνδυνα να περπατήσετε ως εκεί και θέλουν για αυτή την απόσταση 10.000 Σελίνια δηλαδή 4 ευρώ.
Η απόσταση μεταξύ τους είναι μόλις 1,5 χλμ και δεν υπήρξε κανένας κίνδυνος όπως μας είπαν.

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Ζανζιβάρη σε μόλις 25 λεπτά και εκεί μας περίμενε ο άνθρωπος από την εταιρεία που είχαμε κάνει κράτηση για αυτοκίνητο.
Η κράτηση έγινε από την https://www.zanzibarexpresscarhire.com
και το κόστος για δύο μέρες ήταν 60$.Αλλάξαμε χρήματα στο αεροδρόμιο σε πολύ καλή ισοτιμία χωρίς καμία διαφορά από τα ανταλλακτήρια της πόλης όπως πάντα συμβαίνει στα αεροδρόμια.

Να πω ότι στην Τανζανία οδηγούν ανάποδα από εμάς και για να οδηγήσετε χρειάζεται να έχετε ένα χαρτί σαν δίπλωμα το οποίο θα σας βγάλει ο άνθρωπος που κάνετε την ενοικίαση με μόλις 10$ και στέλνοντας του σε e'mail το δίπλωμα οδήγησης σας Ευρωπαϊκού τύπου.Ευτυχώς το αυτοκίνητο ήταν ημιαυτόματο και έκανε πιο εύκολη την οδήγηση όπου πρέπει να προσέχετε μην φύγετε στην άλλη μεριά του δρόμου από συνήθεια.Να πω ότι μας σταμάτησε η αστυνομία που βρίσκεται σε πολλά σημεία του δρόμου και ευτυχώς δείχνοντας το χαρτί δεν είχαμε πρόβλημα,καθώς είχα διαβάσει ότι μπορεί να ζητήσει χρήματα για να μας αφήσει να φύγουμε λέγοντας ότι το χαρτί αυτό είναι παράνομο.

Ξεκινήσαμε με κατεύθυνση το ξενοδοχείο μας που βρισκόταν πάνω στην καλύτερη παραλία του νησιού την Nungwi στα βόρεια.Για να παίρναμε ταξί ως εκεί ήθελε 50$ κάθε φορά και έτσι πήρα την απόφαση να τολμήσω να οδηγήσω για να βιώσω και την εμπειρία,άλλωστε αν μπορεί κάποιος να οδηγεί στην Κρήτη που δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια βγαίνει πρώτη σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Φτάσαμε στην παραλία μας έπειτα από 1 ώρα γιατί στην αρχή συναντήσαμε πολύ κίνηση λόγω μιας γιορτής που γίνονταν.Η βενζίνη κοστίζει περίπου 0,90€ το λίτρο και θα πρέπει να βάλετε στην αρχή μέσα στην πόλη αφού μετά υπάρχουν ελάχιστα πρατήρια.

Το ξενοδοχείο μας Kajibange bar and guest house ήταν πανέμορφο και για τα δεδομένα της παραλίας που όλα εκεί γύρω ήταν πανάκριβα τα 100$ για τις 2 νύχτες ήταν καλή τιμή.

Ήταν σαν να βρισκόμαστε στον παράδεισο!!Άσπρη άμμος, υπέροχα τυρκουάζ νερά,εξωτική βλάστηση και απόλυτη ησυχία!

Ο ιδιοκτήτης είναι τύπος με ράστα μαλλί, λάτρης του Bob Marley και της Regge μουσικής που έπαιζε συνέχεια και αν και δεν έχω τέτοια ακούσματα στην συγκεκριμένη περίσταση την απόλαυσα.

Βέβαια για να φτάσει κανείς στο ξενοδοχείο θα πρέπει να περάσει μέσα από το χωριό Nungwi όπου για ακόμη μια φορά αντιλαμβάνει τη φτώχεια που επικρατεί.Οι άνθρωποι όμως είναι πολύ φιλικοί και σε καμία περίπτωση δεν νιώσαμε κίνδυνο.

Θέλοντας να δω την καθημερινότητα τους έκανα κάποιες βόλτες στο χωριό βλέποντας αυθεντικές εικόνες.Κυρίως τρέφονται με ψάρια και εκεί υπάρχει και η τοπική ψαραγορά όπου πουλάνε το εμπόρευμα τους.

Χάρηκα ιδιαίτερα που έβλεπα παντού μικρά παιδιά να παίζουν ξέγνοιαστα ποδόσφαιρο στην παραλία αλλά και μέσα στο χωριό θυμίζοντας μου τα παιδικά μου χρόνια.

Τη πρώτη μέρα την περάσαμε ξαπλωμένοι στις αιώρες,απολαμβάνοντας την θάλασσα που πραγματικά ήταν υπέροχη.

Έκανα μεγάλη αναζήτηση μέχρι να αποφασίσω σε ποια παραλία του νησιού θα μέναμε και νομίζω ότι δικαιώθηκα για την επιλογή μου αφού πήγαμε και στην παραλία Kendwa που βρίσκεται κοντά και δεν μας άρεσε το ίδιο, πρώτον για τα πολλά καβούρια που υπήρχαν,αν και δεν μας πείραξαν καθόλου,αλλά και για το φαινόμενο της παλίρροιας.Συμβαίνει και στην παραλία Nungwi και είναι εντυπωσιακό να βλέπεις την θάλασσα να τραβιέται προς τα μέσα για περίπου 20 μέτρα, κάποιες ώρες της ημέρας, όμως όπως διάβασα εδώ είναι λιγότερο αισθητό το πρόβλημα.

Η θερμοκρασία του νερού κατά την γνώμη μου ήταν ιδανική,ούτε ζεστό αλλά ούτε και πολύ κρύο όπως στις δικές μας παραλίες.

Το ηλιοβασίλεμα ήταν πανέμορφο και δεν λέγαμε να φύγουμε,πραγματικά η χώρα της Τανζανίας θεωρώ ότι αποτελεί το τέλειο συνδυασμό για ταξίδι,από την μία η φύση και το Σαφάρι που είναι εμπειρία ζωής και από την άλλη χαλάρωση στις υπέροχες παραλίες που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από άλλους εξωτικούς προορισμούς που έχουμε επισκεφθεί.

Το ξενοδοχείο μας εκτός από τα ωραία δωμάτια που διαθέτει είχε και εστιατόριο που το τιμήσαμε και δεν το μετανιώσαμε καθόλου.Οι τιμές ήταν λογικές αν αναλογιστεί κανείς ότι βρίσκεται σε μια τουριστική περιοχή,δηλαδή 6€ για κυρίως πιάτο και 2€ για μπύρα(δοκιμάσαμε αρκετές ντόπιες μπύρες,προτείνω την Serengeti).

Στην παραλία θα δείτε και πολλά beach boy που θα σας πλησιάσουν με ωραίο τρόπο χωρίς να γίνονται ενοχλητικοί για να σας πουλήσουν εκδρομές, οπως κοντά στο νησί Bemba που βρίσκεται απέναντι για snokerling ή για να θαυμάσετε το ηλιοβασίλεμα.Το κόστος για αυτές τις εκδρομές ποικίλει και εγώ αν και δεν ενδιαφερόμουν φρόντισα να κάνω μία έρευνα για να μπορώ να σας ενημερώσω,έτσι η καλύτερη τιμή που βρήκα ήταν τα 15$ δολάρια.
Βέβαια εκτός από εκδρομές με ρώτησαν αν ενδιαφέρομαι για καλή Μαριχουάνα παραγωγής τους!!Εδώ συγνώμη για όσους ενδιαφέρονται δεν έκανα έρευνα αγοράς καθότι είμαι κατά των ναρκωτικών οποιασδήποτε μορφής!

Μέσα σε μια μέρα είχαμε ξεχάσει την όποια κούραση είχαμε και πραγματικά πολύ θα ήθελα να έχω και άλλες μέρες στην διάθεση μου ώστε να μείνουμε παραπάνω.Να πω βέβαια ότι και στην Κρήτη έχουμε τέτοια νερά(Ελαφονήσι,Μπάλος) και δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε τόσο μακριά αν το ζητούμενο σας είναι μόνο η παραλία.

Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε ανανεωμένοι και κατεβήκαμε για το πρωινό που ξέχασα να αναφέρω ότι περιελάμβανε η κράτηση μας.

Αίσθηση μας προκάλεσε που είδαμε αγελάδες να έχουν αράξει χαλαρές στην παραλία, ακόμα και αυτές φαίνεται να ακολουθούν το σύνθημα της χώρας "Hakuna Matata" που στα Σουαχίλι σημαίνει:Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά!!

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.