Τανζανία-Ζανζιβάρη:Ταξίδι εμπειρία ζωής!!

2017-10-16

Είδαμε να πουλάνε στην παραλία όμορφα κοχύλια από μικρά και συνηθισμένα έως κάποια πολύ μεγάλα τα οποία ήταν πανέμορφα.

Είχα ανακαλύψει ένα ενυδρείο κοντά στην παραλία μας το Baraka natural aquarium όπου υπάρχει η δυνατότητα να κολυμπήσετε μαζί με χελώνες και να τις ταΐσετε και ασφαλώς δεν θα έχανα τέτοια εμπειρία!

Για να τις ταΐσετε απλώς κοστίζει 7$ ενώ για να κολυμπήσετε 10$ και νομίζω ότι αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματα.
Είναι πολύ φιλικές και δεν υπάρχει λόγος να φοβάται κανείς αν και η επαφή μαζί τους λόγω του σκληρού κέλυφους είναι κάπως περίεργη.

Στην διαδρομή προς το ενυδρείο συναντήσαμε και το συνεργείο αν μπορώ να το πω έτσι για τις ξύλινες βάρκες που χρησιμοποιούν οι ψαράδες.

Επιστρέφοντας στην παραλία μας περάσαμε από το χωριό βλέποντας παιδάκια να μας χαιρετάνε φωνάζοντας Jambo και συναντήσαμε γυναίκες που έπλεκαν υπέροχες τσάντες.

Και αυτή την μέρα την περάσαμε στην παραλία μας ενώ κάναμε και μια εξόρμηση στην διπλανή παραλία Kendwa όπως ανέφερα παραπάνω χωρίς να κάτσουμε γιατί δεν μας άρεσε.

Το βράδυ και για να κλείσει υπέροχα η μέρα μας καθίσαμε σε ένα εστιατόριο με τραπέζια δίπλα στο κύμα για να απολαύσουμε αστακό με κόστος μόλις 10€!!

Να πω ότι παντού υπάρχει η δυνατότητα να πληρώνετε με δολάρια ή ευρώ όμως σας συμφέρει καλύτερα σε Σελίνια γιατί η ισοτιμία που χρησιμοποιούν για να μετατρέψουν τον λογαριασμό δεν είναι καλή.

Έπειτα καθίσαμε στην παραλία μας αραγμένοι δίπλα στην φωτιά που άναβε κάθε βράδυ στο ξενοδοχείο μας απολαμβάνοντας τον έναστρο ουρανό.

Το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς φάγαμε πρωινό κάναμε check out και φύγαμε με κατεύθυνση την πόλη όπου θα επιστρέφαμε το αυτοκίνητο αφού πρώτα θα σταματούσαμε σε μία από τις πολλές καλλιέργειες μπαχαρικών που προσφέρουν ξενάγηση για να μάθετε τα μυστικά των αγαπημένων μπαχαρικών.
Κατά την γνώμη μου επιβάλλεται η επίσκεψη καθότι η Ζανζιβάρη φημίζεται για την παραγωγή μπαχαρικών και οι πληροφορίες που μάθαμε ήταν εντυπωσιακές.

Να πω ότι πληρώσαμε μόλις 5$ το άτομο ενώ μας ζητούσαν 10$ και η ξενάγηση κράτησε περίπου 1 ώρα.
Προσωπικά με εντυπωσίασε το φυτό της βανίλιας που για να παραχθεί γίνεται τεχνητή γονιμοποίηση από το αρσενικό άνθος του φυτού στο θηλυκό για να παραχθεί το δεύτερο πιο ακριβό μπαχαρικό μετά το σαφράν.

Επίσης με εντυπωσίασε το φυτό του κουρκουμά που βγαίνει από την ρίζα του,εκείνο της κανέλας ,που είναι η βασίλισσα των μπαχαρικών, που από το φλοιό του δέντρου βγαίνει το ξύλο κανέλας,εκείνοι όμως χρησιμοποιούν και τα φύλλα τα οποία αποξηραίνουν και τα κάνουν ρόφημα,αλλά τέλος με εντυπωσίασε ότι από την ρίζα του φυτού φτιάχνουν το γνωστό σε όλους μας βίξ!!

Στη Ζανζιβάρη το μπαχαρικό που θεωρείται ο βασιλιάς όπως μας είπαν είναι το γαρύφαλλο.Η κυβέρνηση έχει το μονοπώλιο,δηλαδή ο παραγωγός πουλάει την ποσότητα που παράγει σε συγκεκριμένη τιμή και εκείνοι την εξάγουν σε πολλαπλάσια τιμή.

Ένα δέντρο που μας έδειξαν και δεν γνώριζα ήταν το Bread fruit το οποίο κόβουν σε φέτες το τηγανίζουν σε ηλιέλαιο και φτιάχνουν τραγανά τσιπς τα οποία δοκιμάσαμε και ήταν υπέροχα.Το δέντρο προέρχεται από τις γειτονικές Σεϋχέλλες και εκείνοι το αποκαλούν με αυτό το όνομα.

Για να μας ευχαριστήσουν τα παιδιά που μας έκαναν την ξενάγηση μας έφτιαξαν καπέλα πλεκτά

και σκαρφάλωσαν σε ένα ψηλό κοκοφοίνικα για να μας κεράσουν φρέσκια καρύδα χωρίς να χρησιμοποιήσει κανένα σκοινί για προστασία και όντας ξυπόλητος!

Στο τέλος της ξενάγησης μπορείτε να αγοράσετε μπαχαρικά,αρώματα τα οποία παράγουν από τα μπαχαρικά όπως το κάρδαμο,αλλά και πολλές ποικιλίες καφέ με πιο ασυνήθιστο τον καφέ μπανάνας.Να πω ότι η Τανζανία παράγει 66 διαφορετικά είδη μπανάνας τα οποία διαφέρουν σε σχήμα,χρώμα,μέγεθος αλλά στην γεύση!!

Φύγαμε ενθουσιασμένοι από εκεί και κατευθυνθήκαμε στην πόλη όπου αφήσαμε το αυτοκίνητο και πήγαμε πρώτα στο λιμάνι για να βγάλουμε τα εισιτήρια για το καράβι που θα παίρναμε για να περάσουμε απέναντι στο Dar es Salaam.Το κόστος του εισιτηρίου ήταν 35$ δολάρια όμως δυστυχώς το καράβι των 16:00 είχε πληρότητα οπότε κλείσαμε για τις 14:00 κάτι που σήμαινε ότι είχαμε μόλις 3 ώρες για την εξευρένηση της Stone town του ιστορικού κέντρου της πόλης.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.