Τανζανία-Ζανζιβάρη:Ταξίδι εμπειρία ζωής!!

2017-10-16

Γειά σας φίλοι μου!!Μόλις χθες επιστρέψαμε από τη Τανζανία και όπως πάντα ανυπομονώ να σας μεταφέρω αυτό που ζήσαμε και με το τριήμερο Σαφάρι μας αλλά και στην μαγευτική Ζανζιβάρη.

Για όσους δεν το γνωρίζουν να πω ότι πλέον διαθέτουμε σελίδα και στο Facebook https://www.facebook.com/TravelSIF/  όπου μπορείτε να ρωτάτε πληροφορίες αλλά και για προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων που ανεβάζουμε.

Αρχικά να πω ότι Visa για Τανζανία βγάλαμε στο αεροδρόμιο με κόστος 50$ τα οποία πρέπει να έχετε μαζί σας και να προσέξετε να έχουν τυπωθεί από το 2006 και μετά αλλιώς δεν τα δέχονται!!Είχαμε κάνει το εμβόλιο του κίτρινου πυρετού (μας ζήτησαν την βεβαίωση μόλις φτάσαμε) με κόστος 26€ αλλά και για προληπτικούς λόγους της Ηπατίτιδας Α (δωρεάν) και πήραμε χάπια για την Ελονοσία(5€ το κουτί).Πηγαίνετε στη υγειονομική υπηρεσία της περιοχής σας για να το κανονίσετε πριν το ταξίδι σας.Φωτογραφίες δεν χρειάστηκαν όπως διάβασα στο διαδίκτυο καθώς έχουν κάμερα στον υπολογιστή και σας βγάζουν επιτόπου.

Ξεκινήσαμε από τα Χανιά για Αθήνα παρότι μένουμε Ηράκλειο καθώς η Ryanair το είχε με 39€,ενώ από Ηράκλειο ήταν διπλάσιο το κόστος.
Από εκεί πετάξαμε με Egyptair με στάση στο Κάιρο με κόστος 480€ μετ'επιστροφής και στο πήγαινε είχαμε μεγάλη αναμονή 9 ώρες που μας έδωσε την ευκαιρία να επισκεφθούμε τις πυραμίδες της Γκίζας.Λόγω της μεγάλης αναμονής η εταιρεία μας πρόσφερε δωμάτιο στο ξενοδοχείο Novotel κοντά στο αεροδρόμιο με φαγητό και δωρεάν είσοδο στη χώρα(visa)η οποία κοστίζει 25$ το άτομο.Μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο αφήσαμε τα πράγματα και πήραμε ταξί για τις πυραμίδες με 25$ μετ'επιστροφής.
Ήταν 15:00 και ο οδηγός του ταξί έτρεχε σαν τρελός γιατί στις 16:00 θα έκλεινε η είσοδος.Αφού ζήσαμε σκηνές από το Fast and furious φτάσαμε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή και εκεί μας περίμενε ένας φίλος του οδηγού για να μας δώσει τις καμήλες που θα κάναμε την βόλτα μας.Αρχικά μας ζήτησε 40$ δολάρια το άτομο και με πολύ παζάρι του δώσαμε 25$ το άτομο.

Εκείνο που μας απογοήτευσε στο Κάιρο είναι το χάος που επικρατεί γύρω από τις πυραμίδες με σκουπίδια παντού.Η εμπειρία με την βόλτα γύρω από τις πυραμίδες ήταν καλή όμως προσοχή μην ανεβείτε στις καμήλες πριν συμφωνήσετε την τιμή γιατί μετά δεν θα σας κατεβάσουν μέχρι να τους πληρώσετε.
Οι πυραμίδες είναι το μοναδικό διασωθέν μνημείο από τα 7 αρχαία θαύματα του κόσμου και χρησιμοποιήθηκαν για τον ενταφιασμό των Φαραώ.Στην νεκρόπολη της Γκίζας υπάρχουν η πυραμίδα του Χέοπα 'Μεγάλη Πυραμίδα', του Χεφρήνου,και τέλος η μικρότερη από τις τρεις του Μυκερίνου.Το μνημείο ακόμα και σήμερα προβληματίζει τους σύγχρονους ειδικούς για τον τρόπο κατασκευής τους.Θεωρείται ότι χρειάστηκαν 30 χρόνια δουλειάς και 100.000 δούλοι.Πολλά έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για την κατασκευή τους...μέχρι και ότι είναι έργο εξωγήινων,κάτι που δείχνει το μεγαλείο και την αρχιτεκτονική δυσκολία της κατασκευής τους.
Η εμπειρία ήταν ιδιαίτερη καθώς ήμασταν οι τελευταίοι επισκέπτες και κυκλοφορούσαμε σχεδόν μόνοι!!

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.